3 Haziran 2009 Çarşamba

içimden gelen


Hayatın koşuşturmacası içinde geçen bir günün son saatleri...
Yeni bir günün başlangıcı.
Kimi yorgun kapamış gözlerini uykuya dalmış,kimi yürek kıpırdatan mutlulukla.
Hastanenin pencerelerine bakıyorum.
Yanan ışıkların altında duyulan ızdırabı düşünerek.
Ambulans sesleri....
Ne zor oldu önceleri.
Şimdi sıradan seslere karışsada ,içindekinin dünyaya yeni bir hayat getirecek bir anne olmasını dilemişimdir her duyduğumda bu sesi.
Karamsar bir yazı yazmak değildi aslında dileğim.Aksine içim kıpır kıpır.

Gözüm ilişiverdi pencerelerine...ondan işte..
Sizinde gözünüz iliştiyse eğer gönül pencereme,
Bir dua edelim ,bir dilek tutalım hep birlikte
TÜM İNSANLAR SAĞLIKLA GÜLÜMSESİNLER DİYE.....



GÖNÜLDENELE

7 yorum:

muko dedi ki...

ne güzel bir yazı ne güzel bir dua böyle..

aminnnnnnn diyelim bizde ...

sevgiler...

Bizim Gibiler dedi ki...

Bir aydır babamızın hastalığı yüzünden hastanede süründüğümüzden ilaç gibi geldi bu duan arkadaşım. Bizimkiyle birlikte tüm hastalara acil şifalar diliyorum bende.

Unknown dedi ki...

bendende size kocaman sevgiler muko:))

Unknown dedi ki...

sevgili arkadaşım,babana acil şifalar diliyorum bende.Tabi yazdığım gibi,tüm hastalarada..

http.belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba hayırlı ve sağlıklı akşamlar dıleğiyle....

Stil Direktoru dedi ki...

amin canım benim ya senin profilinde mailin yok bende mailini bulamadım bana bir mail atsana

cicibici bişeyler dedi ki...

Amin!!!nerede acil şifa bekleyen hasta varsa Allah sağlığına kavuştursun.Çok geçmiş olsun.