22 Şubat 2009 Pazar

sekiz güzel hediye :))

Image Hosted by ImageShack.us

5 yorum:

NzlGl dedi ki...

Sevgili arkadaşım
Ne kadar güzel bir yazı:))
Paylaştığın için teşekkürler
sevgiler

Belgin dedi ki...

Önerdigin hediyeler herkesin yapabilecegi ve maddiyat gerektirmeyen, ama verilene büyük mutluluk verecek cinsinden. Paylasimin icin cok Tesekkürler:-))

Sevgiler

sufi dedi ki...

8 büyük hediyeden kahkaha hariç 7 sini aldım teşekkür ederim.Kahkaha hiç atamıyorum çünkü.Sevgilerimle.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

merhaba,bloğunuz açılmıyor.hata iletisi alıyorum.acaba neden olabilir? :(( sevgiler...

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

diğer blogger sayfan açılmıyor.kaç kez denedim ama başarılı olamadım.
kurabiyeleri sormuşsun canım.bende bu kurabiyeleri Denizliye gönderdim ve gitmesi 5 gün sürdü.postada bi sorun oldu sanırım.ama yinede kurabiyelerin çok güzel olduğunu ilettiler.evdede 1 hafta sonra bile gayet güzeldi.saklama koşullarıda önemli tabi.oda sıcaklığında ve kapalı kutularda saklarsanız bişey olmuyor.İnşallah dener ve memnun kalırsın.kolay gelsin.sevgiler.