7 Ekim 2009 Çarşamba

Yepyeni kitaplarımmm..ve tabiki aşk




Birçok arkadaşın önerisiyle sonunda bende AŞK ı okudum.
Uzun bir zaman oldu aslında.
Ramazandan önce almıştım ve elimden bırakamadan okudum.
Sürükleyici,düşündürücü ve etkileyiciydi.

Aşağıda gördükleriniz yeni kitaplarım
Stephenıe Meyer'in ALACAKARANLIK serisinin 3 kitabını bitirdim ve geçtiğimiz pazar son kitabı Şafak vakti 'ni aldım.
Okuduğum en ilginç ve etkileyici vampir romanıydı.
Şimdi sıra BAB-I ESRAR da.
AŞK tan sonra okumasam olmazdı.
Bitirdikten sonra izlenimlerimi paylaşırım sizlerle.




5 yorum:

sufi dedi ki...

AŞK tan sonra Bab-ı esrar çok yavan kalıyor.Ama yine de sen bilirsin, Elf Şafak'ın yaktığı kıvılcımı yakamamış doğrusu.Sevgilerimle.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Evet, Sufi Dilek'cim haklı.
Önce Bab-ı Esrar daha iyi giderdi.
Ama yine de okunacak çok güzel bir kitap.
Orada Limon ağacı'nı görüyorum. Şimdi ben okuyorum, çok ağır gidiyor, hele ki çok severek okuduğum Kızlar ülkesinden sonra!
Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Sevgili sufi;
Kitabın tam yarısındayım.Aynen dediğiniz gibi AŞK daha bir alıp götürüyor insanı.
Konya da yaşıyorum ve Şems-i Tebrizi hazretlerinin makamına birkaç kez gitmiştim.
Ama Aşk tan sonra gidişlerimin çok yavan olduğunu anladım.
Benden de sevgiler.

Unknown dedi ki...

Sevgili YAŞAMIN KIYISINDA;
AŞK ıokumaya aniden karar verdim.etkileyeceğini düşünmemiştim.
Limon ağacı fazlaca tarih koktuğundan ağır gidiyor değilmi?
sevgilerle..

peynir hösmelimi dedi ki...

Merhaba.
Konu kitap olunca bir ugrayayim dedim:))
Bende su an Ask i okuyorum.Daha baslarindayim ama baya cekici simdiden.
Limon Agacini yarida rafa kaldirdim.Cok agir devamli tarih veriyor bilmiyorum bitirmek istiyorum ama nasil:((
Ayse Kulin deyince akan sular durur.Veda harika bir kitap.Bir solukta okumustum.Ardindan Umut sa dahada güzel.Okumadiysaniz tavsiye ederim.
Tr den gelirken cok kitap getirdim.Arralarinda Olasilizlik,Empati,Alacakaranlik seriside var.
Ay cok uzattim.Kitap deyince kendimi kaybediyorum:))
Sevgilerle.